HAI :) aisyah here . sorry yewp blog neyh x manis cm blog ampa ampa . harap maklum :DD . dah singgah tue , follow yaa syg :)

Saturday 24 March 2012

saya BANGGA dgn kamu (◕‿-)ღ

Assalamualaikum :)
tudien ! berhabuk abeh dh blog aku yg buquk neyh . haha . lama x update , da yg rindu aku dak ? oke , fine , xda . hahaha . bangga ? bangga atas kejayaan owg laen , haha . kejayaan aku ? lalala .

baqu2 neyh result SPM kluaq an . so , kak aku yg getaq tgan , kaki . demam , soqa dy pon da jadi cm amy search , haha . pagi tue , cm besa , aku p sek . aku nk ikowt k.diela p mbek result dy tp aku nk p usya gak result senior2 kt sek aku nuh . p jaa sek , cgu ajaq pa pon x msuk dh , punya lha excited nk taw result hg kak oi . blajaq punya bljaq , smpai tyme rehat , aku p public ngn yana . call mama , tp ma kata x smpai sek k.diela g , aduii , telan dah 50 sen aku . pas2 aku p lha meqayau ngn yana , usya2 senior2 aku , mcm2 ragam . da sedih , hepi . mcm2 lhaa . then , faizzul pgei aku . dy bgi aku tgok slip dy . ouhyeah ! mmg adk nak taw result hg gak abg oii . aku tgok slip tue , da 4A . ouh , tahniah ! tahniah ! bangga ngn hg dlu lha nawh :)

 pas2 aku p public skali g . call k.diela . dgaq ja soqa dy , dy tqiyak :( why ? why ? tell me why ?
jeng , jeng ! aku engat dy dpt tequk , qupanya she got 9A 2B . wau ! tp dy kata dy sedih , x sempat kongsi kjayaan dy ngn arwah abah . it's ouke dear , bole share ngn adek :) n jdi pengubat kesedihan mama . smua family kita , tok , mama , abg , k.long n adek BANGGA ngn k.diela . aku bangga ngn 'ADILAH RODZI . my sis :) congrate dear ! pas2 mama bawa kluaq , kita beli bju kurung polca dot right ? sma corak , colour dak ouke . mama t'senyum bahagia (:


iklan colgate ('',)




                           
                                          model polca dot <3                    

No comments:

Post a Comment